Webshop N&N Partners Alles voor Kantoor & IT

Beste Relaties & Partners,

Als onze klant en zakelijke relatie vertrouwt u op ons voor dagelijkse (service)ondersteuning. Sinds vrijdag zijn er extra maatregelen afgekondigd die de verdere verspreiding van COVID-19 (coronavirus) moeten inperken. Wij leven mee met iedereen die geraakt wordt door deze situatie.

Ik wil graag persoonlijk uitleggen welke stappen wij, in ieder geval t/m 31 maart, hebben genomen.

Als werkgever willen en moeten wij ervoor zorgen dat onze werknemers veilig kunnen werken. Wij hebben al onze medewerkers, in lijn met de instructies van het RIVM, geïnformeerd over de voorzorgsmaatregelen die zij moeten nemen. (Service)medewerkers met verkoudheidsklachten en/of koorts zijn verzocht thuis te blijven.

 

Leveringen van goederen

Vooralsnog worden alle producten uit voorraad geleverd, wel zullen de komende periode misschien langere levertijden hebben op bepaalde producten daar onze leveranciers ook de maatregelen hebben moeten treffen onder de personeelsleden, hierdoor kan er door een mindere bezetting in de distributiecentra’s, een vertraging in de leveringen plaatsvinden. Wij vragen hiervoor uw begrip. Uiteraard hebben wij zelf al maatregelen genomen om zelf meer voorraden aan te leggen om lange levertijden te voorkomen. Dit geldt voor printers/mfp als ook voor de verbruikersgoederen.

 

Service- en onderhoudsafspraken

U bent erg belangrijk voor ons en klanttevredenheid is één van onze kernwaardes. Daarom garanderen wij onze telefonische bereikbaarheid en blijven wij serviceafspraken inplannen, maar wel onder bepaalde voorwaarden. Wanneer u een storing bij ons aanmeldt zullen wij u bijvoorbeeld vragen naar de situatie op locatie zodat wij een risicoanalyse met betrekking tot onze service engineer kunnen maken. Wij vragen uw begrip hiervoor.

Bij twijfel over het risico van besmetting zullen wij er alles aan doen om een andere oplossing te vinden. Zo kunnen wij bijvoorbeeld via ons online beheersysteem Fleet Services op afstand storingen oplossen.

 

Zakelijke afspraken

Voor wat betreft zakelijke afspraken hebben wij onze medewerkers gevraagd om vooraf te overleggen met hun gesprekspartner of het verstandig is om de afspraak door te laten gaan. Mogelijk is het gebruik van Skype een goede, tijdelijke oplossing om toch ‘live’ met elkaar te kunnen communiceren.

In de afgelopen jaren hebben wij vaker voor uitdagingen gestaan. Door u centraal te stellen zijn wij daar altijd sterker uitgekomen. Wij blijven de landelijke ontwikkelingen nauwkeurig volgen en zullen u tijdig informeren wanneer wij aanvullende maatregelen (moeten) nemen. U kunt erop rekenen dat ik en onze medewerkers er alles aan doen om u zo goed mogelijk te ondersteunen in de komende tijd.

 

Met vriendelijke groet,

 

Alfred Nieuwenhuis
N&N Partners BV